.

Πολιτική επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών:

Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, εάν αλλάξατε γνώμη, το μέγεθος δεν σας κάνει, η επιλογή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ή το προϊόν είναι ελαττωματικό. Η ομάδα του MyPharmacy προσπαθεί να μην αποστέλλει προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στα ποιοτικά κριτήρια του καταστήματος μας.

Προκειμένου να αποφύγετε το κόστος επιστροφής, παρακαλούμε σκεφτείτε επίσης άλλες εναλλακτικές πριν επιστρέψετε τα προϊόντα όπως το να τα χρησιμοποιήσετε ως δώρο για κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο.

Αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε εκ του Νόμου το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Επικοινωνήστε με το MyPharmacy για να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν.

Αφού ελέγξουμε το αίτημα επιστροφής θα σας στείλουμε ένα E-mail επιβεβαίωσης.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στο MyPharmacy μέσα σε επτά (7) ημέρες από την ημέρα κατά την οποία γνωστοποιήσατε στην εταιρεία την θέλησή σας να υπαναχωρήσετε, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, σε ρούχα και παπούτσια δεν μπορούν να επιστραφούν τα χρήματα εφόσον έχουν φορεθεί ή αν έχουν αφαιρεθεί οι ταμπέλες.

Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και τις ετικέτες και ταμπέλες να βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς.

Επιστροφές προϊόντων και χρημάτων δεν θα γίνονται αποδεκτές για λόγους υγιεινής για τα παρακάτω είδη:

  1. Καλλυντικά και αρώματα (εάν και εφόσον έχουν ανοιχτεί)
  2. Κάλτσες και καλσόν
  3. Εσώρουχα


Επίσης, δεν επιστρέφονται προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτετε εσείς ή στην περίπτωση εξατομικευμένων προϊόντων.

(Για παράδειγμα εάν έχετε ζητήσει να σας ετοιμάσουμε μια συγκεκριμένη αλοιφή, κρέμα, χάπι)


Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή PayPal πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας ή τον λογαριασμό PayPal με την αξία των προϊόντων και των δαπανών παράδοσης αμέσως μόλις παραληφθούν και εγκριθούν. Εξαιρετικά, δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης, εάν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει το MyPharmacy. Αφότου θα έχουμε παραλάβει το προϊόν και αφού θα έχουμε πραγματοποιήσει την πίστωση θα σας στέλνουμε ένα ακόμη επιβεβαιωτικό E-mail.

Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει.

Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα πιθανά έξοδα επιστροφής, παρά μόνο εάν η επιστροφή του προϊόντος οφείλεται σε υπαιτιότητα του MyPharmacy.

Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά ή κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα κανονίσουμε την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση στα έξοδα μεταφοράς. Μετά την αποδοχή του προϊόντος θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τους τρόπους που αναφέρονται παραπάνω, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και θα κανονίσουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.

Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.

Σχόλια

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Νέα δημοσίευση
MyPharmacy